Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een afspraak?

Het maken van een afspraak doe je via de online agenda, de agenda kan je vinden via deze link

De agenda staat 6 weken vooruit open, is er geen beschikbaarheid? Dan zit de agenda helaas komende 6 weken vol. Vooruit plannen kan tijdens je afspraak in de salon. 

Hoeveel mensen kan je ontvangen in de salon?

De salon beschikt maar over 1 kappersstoel, hierdoor is de aandacht voor de klant dan ook maximaal. 

Gezien de beperkte ruimte in de salon is het noodzakelijk dat je alleen naar je afspraak komt, enkel kinderen onder de 18 jaar mogen 1 begeleider meenemen. 

Kom je toch met meerdere mensen naar de salon, zal de extra gasten gevraagd worden buiten de salon te wachten. 

Knip je ook kinderen?

Ik knip enkel kinderen vanaf 6 jaar oud. 

Hoe verzet of annuleer ik een afspraak?

Na het inplannen van je afspraak in de online agenda ontvang je hiervan een bevestiging per mail, in deze bevestigingsmail staat ook een link/knop waarmee je je afspraak kan annuleren en of verzetten. 

 

Let op: annuleren en verzetten kan (kosteloos) tot 24 uur vóór de afspraak. Ben je te laat met annuleren of verzetten zal dan ook je aanbetaling ingehouden worden. 

Met welke merken/producten werk je?

Ik werk met de verzorgings en stylingsproducten van Curly Secret, Pretty Curly Girl, Rodolphe & co. en LEV. Deze producten zijn ook in de salon tekoop, dus mochten deze goed bevallen kan je deze direct meenemen.

Qua kleuringen werk ik met de Mineral Colours/Mineral Whitener & met de Plantenkleuringen van Rodolphe & co. 

 

Is een krulknip behandeling voor mij geschikt?

Indien je haar textuur heeft, dus wavy of krullend haar dan is een krulknipbehandeling voor jou geschikt. 

Indien je geen krullend of wavy haar heeft, heeft een krulknipbehandeling dan ook geen meerwaarde, het is niet het geval dat als je steil haar hebt, en je laat hierin een krulkniptechniek knippen dat je haar ineens gaat krullen. 

 

Welke afspraak moet ik boeken?

Heb je wavy, coily of krullend haar? Dan ben je hier op de goede plek. 

Nu is de vraag, welke behandeling moet ik boeken? 

 

  • -Is jouw haar gezond, niet beschadigd, niet gebloneerd en heb jij je routine gevonden? Boek dan enkel een knipafspraak. 

 

  • -Is jouw haar wel geblondeerd, beschadigd of erg pluizig? Boek dan een knipafspraak MET een treatment. 

 

  • -Is jouw haar extreem beschadigd door hitte of chemische behandelingen? Boek dan de B3 Herstelbehandeling. 

 

  • -Is jouw haar laag poreus en heb je krultype 4? Boek dan de Type 4 behandeling, zo is er voldoende tijd en aandacht voor het volledig verzorgen van jouw haar.

 

  • -Wil je wél een knipbeurt maar hoeft de styling niet zo uitgebereid? Kies dan de Quick Curls Cut, bij deze behandeling is enkel de styling wat versimpeld zodat je eerder klaar bent!

 

  • -Ben je tevreden over je kapsel maar heb je enkel wat dode puntjes? Kies dan de Curly Dusting, bij deze behandeling word enkel de gespleten punten geknipt.

 

  • -Heb jij naast een knipbeurt ook nog niet de juiste producten voor je haar gevonden? Boek dan een afspraak met productadvies. Indien je je afspraak boekt met advies, neem dan je huidige producten mee naar je afspraak.

 

  • -Heb je laag poreus haar maar heb je wel europees haar, boek dan een treatment bij of boek een afspraak voor laagporeus haar. 

 

Heb je nog steeds niet duidelijk welke behandeling je moet boeken? Stuur dan gerust een bericht!

Welke lengte moet ik kiezen?

Kort haar is haar wat boven de schouder valt.

Half lang haar is haar wat op de schouder valt/ de schouder raakt.

Lang haar is haar wat over de schouder valt.

Extra Lang haar is haar wat in uitgerekte staat over je BH band op de rug komt.

 

Boek je bijvoorbeeld half lang maar heb je lang haar, dan word enkel de tijd benut voor jouw behandeling welke je geboekt hebt, het zou dan ook mogelijk zijn dat er dan niet voldoende tijd is om jouw gehele haar helemaal droog te fohnen i.v.m. volgende afspraak. Hierbij is het dan ook wenselijk dat de juiste lengte/behandeling word gekozen, twijfel je welke lengte je moet boeken? Stuur dan vooraf een e-mail aan info@kshairenbarber.nl

Hoe kan ik betalen in de salon?

De aanbetaling dien je per bank vooraf te voldoen, maar in de salon kan je je behandeling voldoen per pin of contant.

Let hierbij op dat ik beperkt wisselgeld hebt, dus indien je contant betaal probeer zo gepast mogelijk geld mee te nemen.

Is de salon toegankelijk voor mindervalide of mensen in een rolstoel?

De salon bevind zich op de bovenverdieping van de garage/schuur, en is enkel te bereiken met de trap, hierdoor is deze niet toegankelijk voor mindervalide.